sizzydizzy

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av sizzydizzy - 5 maj 2014 11:26

Ja då va man tillbaka i skolbänken igen   dags att börja sätta igång känner jag . alltså på allvar.

iaf va på öppna fsk på morgonen med lillgrabben. SERIÖST e ja dum i huvudet som går dit suck.

iaf han satt å lekte med en tjej (han och hon 1 åringar) så håller hon på och ska ta hans leksak efter ett tag och han vill inte ge upp den. ja sitter å kollar på hela tiden men ser inget konstigt i detiaf så donkar han leksaken i tjejens huvud. va visst inte hårt för hon reagerade inte ens. fram flyger morsan och rycker leksaken ur handen på min grabb och säger åt han att så får man inte göra varav hennes kompis lägger sig i och påpekar att jag kanske ska gå och sätta meig nån annanstans med han för så får man inte göra. Där sitter jag med vid öppen käft och får inte ut ett ord. vart så chockad.


Seriöst1 samma sak har hänt omvänt men va fan de e ungar låt dom va för i helvete. Ja menar skulle han uppriktigt va elak typ gå fram och dänga en grej i skallen på henne klart som fan ja skulle reagera men nu va det dom två som lekte och löste en "konflikt" själva. 


hur som haver så satt jag kvar och han fick leka vidare. 

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards