sizzydizzy

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av sizzydizzy - 9 maj 2014 08:43

dom här 2 veckorna ja började plugga har gått as trögt får inte mycket gjort pga en liten gossebarn. får liksom passa på medans han sover men iaf. nu iaf har jag fått en lärlingplats :D, så nu jäklar ska jag bli en bra kock ^^. jag börjar på måndag. Ser sjukt mycket fram emot men det kommer bli ett helvete med trötthet innan man kommer igång.


Ja och mina knän har typ lagt av helt. kan inte resa mig upp från golvet utan en huggande smärta.(bra med barn suck) och gå i trapper är bajs med. måste hålla mej io räcket då varje stöt gör ont. Ska ge maj ut med vila från promenad och jogg för att se om de blir bättre annars blir det en liten läkarbesök. Men kan fortfarande konditionsträna med cykel så ingen hejd på mej -_-. köpte vikter och gummiband igår me sen har vi en gymboll oxå så blir mycket träning hemma istället. Har ja gett mej fan på det här ska jag lyckas. Har tom köpt ett par byxor i strl 38 så dom ska jag ha på mej innan året slut om kroppen håller ihop.


  vi var till läkarn me i torsdas. Min äldsta dotter är underviktig enlig kurverna men hon har ingen brist på nått och hon växer mer på höjden. hon e helt enkelt en liten tjej. tror eller ej va ja de me ett bra tag men efter hennes födsel så vart ja väldigt svag i kroppen så ja säckade ihop, de i kombination med sköldkörteln. Men iaf hos läkarn så blir hon nu avskriven med en godkännd stämpel i rumpan meen eftersom det varit en jäkla tryck vid maten att hon måste få i sig har det nu skapat en sorts maktkamp som dom så fin säger.

matstunderna e ingen lugna gatan. Hon kör med att hon inte ska äta hela tiden sen ska hon äta sen inte. Vi har försökt me allt från olika belöningsystem till ingen mat men hon e hårdare än sten och envisare än en åsna (stolt över dom egenskaperna dock) så nu skickar hon en remiss till bup så vi kan få lite hjälp.


Ska iaf bli skönt med lite mer verktyg å försöka fixa det här innan det blir allt för mycket. Småsyskonen tar juh gärna efter henne. Men just nu e hon i en bra period när det gäller maten så skönt att få andas ibland.


jaja mister mini vill inte att ja sitter här ses sen

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards