sizzydizzy

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Trögt

Av sizzydizzy - 29 maj 2014 16:05

Va ett tag sen ja skrev här, men sitter å kukelurar på ballen me grabben om jag ska köra på en träningsblogg.? Har juh problem med motivationen så om jag säger att det här får bli min träningsblogg så måste jag dagligen uppdatera vad jag gör och då kan jag juh inte faila in public.

Eller kanske inte ren träningsblogg skulle bli tråkigt men å andra sidan så sker ju det inte särskillt mycket så ja. Mycket funderande men vi får se hur ja gör. Har juh ändå en resa att göra.
Går en lärlingsutbildning just nu till kock på 40veckor.
Kanske ska kombinera med skola och träningsblogg. Ja menar skulle va kul å gå tillbKa på vad ja fick göra på min lärlingsplats.
Ja fan ja tror ja gör så iaf till ja klarat min utbildning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sizzydizzy - 31 maj 2014 21:26


"kod för att importera min blogg till Nattstad: 5992051070." Yay fick som ja ville en ny pulsklocka. Köpte den på kjell och company och heter Beurer pm 25. Kostade 499:-.   Vart en invigning me den inför kvällens träningoch kände mej nöjd med ...

Av sizzydizzy - 30 maj 2014 21:11

 blev en tur me cykeln idag trots dålig väder. Jaja ska inte klaga va juh uppehåll när va ut. Varmt va de me, hadde bara en löparjacka på överkroppen och tunna brallor. Rundan gick väll rätt okey. skulle ha kunnat pressa mej ännu mer men än är fortfa...

Av sizzydizzy - 29 maj 2014 21:36


Är märket på stavarna ja använder. Jäkligt schyssta då dom även jobbar med överkroppen. Det blir styrka å stavgång i ett. Dagens pass gick bra trots första dan på lingonveckan. Men nu på kvällen så e de två alvedon å vila son gäller. Så ciao för nu ...

Av sizzydizzy - 12 maj 2014 08:26


Jaha ida va man effektiv. Steg upp kl fem klädde på mig och drog it me cykeln. Va öm om baken som fan efter gårdagens cykelrunda. Kan säga blir ingen doggystyle på ett tag. Rundan gick iaf bra efter att ha kopplat bort arslet. Tomt på folk å fä och ...

Av sizzydizzy - 11 maj 2014 20:53

härligt väder eller vad tycker ni? Ähh ja sket i det kändes som en underbar ljuv sommar dag För mej. min cykel va över förväntan så lycklig över den     blev en tur iaf. Hackig och osäker med folk i spåret. Blev lite upp i skogen oxå. Ååå de e ba...

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards