sizzydizzy

Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

män är idioter?!

Av sizzydizzy - 27 januari 2014 12:43

Ännu en man frias från våldtäkt trots att han visste att kvinnan inte var kapabel till att svara för sig själv.

Lätt att säga men va fan sup inte då din jävla kärring du får fan skylla dej själv, men vaddå varför ska hon skylla sig själv?

Så så fort jag dricker är det fritt framför varenda jävel att talla på mej och även knulla mej? Har jag inte mer rättigheter än så?
Kan jag inte gå ut på krogen ta mej ett par öl dansa ha kul bli rund om fötterna utan att oroa mej
för min egen säkerhet!? Har jag inte  mer rättighet än så att när jag följer en karl m e hem frivilligt vill knulla med han frivilligt men sen när det kommer till skott och han gör saker man inte vill och ångrar sig och vill därifrån och säger nej att jag oxå får ångra mej och just gå därifrån? Hur ligger det till därute? varför blir män så
mindre förklarade och kvinnor måste bära hela lasset? Män verkar trivas med att bli mindre förklarade att dom är idioter ,för dom kommer juh undan med så  mycket då,att när dom blir kåt finns det ingen stopp?! WTF seriöst! Varför e det fullt acceptabelt att en kille våldtar en kvinna gärna låser in henne också så han har en liten knulldocka ett tag men en kvinna får absolut inte ha en knälång kjol för då e hon en hora, teaser
och fan hans moster. Vi anser att kvinnor med burka och slöja är förtryckta men vad är en normal svensk kvinna då?
blir hon inte heller förtryckt i denna sexistiska samhälle där hotet av våldtäkt , slut shaming etc hänger över henne?
Är hon verkligen friare än hon med burka? Bara två olika förtryck enlig mej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sizzydizzy - 31 maj 2014 21:26


"kod för att importera min blogg till Nattstad: 5992051070." Yay fick som ja ville en ny pulsklocka. Köpte den på kjell och company och heter Beurer pm 25. Kostade 499:-.   Vart en invigning me den inför kvällens träningoch kände mej nöjd med ...

Av sizzydizzy - 30 maj 2014 21:11

 blev en tur me cykeln idag trots dålig väder. Jaja ska inte klaga va juh uppehåll när va ut. Varmt va de me, hadde bara en löparjacka på överkroppen och tunna brallor. Rundan gick väll rätt okey. skulle ha kunnat pressa mej ännu mer men än är fortfa...

Av sizzydizzy - 29 maj 2014 21:36


Är märket på stavarna ja använder. Jäkligt schyssta då dom även jobbar med överkroppen. Det blir styrka å stavgång i ett. Dagens pass gick bra trots första dan på lingonveckan. Men nu på kvällen så e de två alvedon å vila son gäller. Så ciao för nu ...

Av sizzydizzy - 29 maj 2014 16:05


Va ett tag sen ja skrev här, men sitter å kukelurar på ballen me grabben om jag ska köra på en träningsblogg.? Har juh problem med motivationen så om jag säger att det här får bli min träningsblogg så måste jag dagligen uppdatera vad jag gör och då k...

Av sizzydizzy - 12 maj 2014 08:26


Jaha ida va man effektiv. Steg upp kl fem klädde på mig och drog it me cykeln. Va öm om baken som fan efter gårdagens cykelrunda. Kan säga blir ingen doggystyle på ett tag. Rundan gick iaf bra efter att ha kopplat bort arslet. Tomt på folk å fä och ...

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards