sizzydizzy

Alla inlägg den 4 april 2014

Av sizzydizzy - 4 april 2014 15:26

Första dan på gubbens sjukskrivning.
Nu e de skrivet i sten att han har diabetes. Så på onsdag ska han till diabetes läkare för genomgång av insulin tagning. De suger men ändå fan. Va skönt att få ett svar på varför han mått som han gjort

Och min bajs legg hittar ja inte än och har vara levaxin till på söndag. Va till nordea för att se om jag kunde fixa en ny nen nope. Så på tisdag får ja dra me karlntill skatteverket eller va de hette å fixa e ny. Suck på mej. Min hjärna kan verkligen kortsluta sig själv. Mina nycklar har ja än idag inte hittat.

Jaja en tur in till carlings för en ny keps blev de . Visar sen love it. Sen tog jag å stortjejen in på mcdonalds för en mcflurry. Och sista inglidningen blev till dressman för nya byxor för gubben

Så bu sitter ja å slackar medan ungarna underhåller sig själva. Nice me lekplats så nära hemnet så man kan utnyttja hemmets wifi he he

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards