sizzydizzy

Alla inlägg den 15 april 2014

Av sizzydizzy - 15 april 2014 23:01

I två dagar höll jag i princip upp med att dricka cola light som e min största last EVER. och inte vikken som helst utan Lidls egna märke annars kan jag inte dricka de.

 

en 2 liters flaska räckte i 2½ dagar 8-O. annars brukar en flaska gå åt under en dag och under sommar delen även ha påbörjat en andra flaska. DEt är Inte bra i know. Behöver jag säga att jag inte alls dricker vatten?!


jaja men iaf under dom här dagarna åt jag inte mycket heller va allmänt hängig och sötsuget liksom försvann. Den liksom fick jag för mej att nope vill inte sluta dricka och jag blev normal igen MEEN med ett stor undantag sötsuget försvann. Alltså jag mår så rövvdåligt ab chips, godis kakor ja u name it. Helt galet juh men fan va nicet.


och fett stolt e jag över att jag lyckades få stortjejen på bild när hon spontan mata lillebror fett gullig :).

  


Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards