sizzydizzy

Alla inlägg den 24 april 2014

Av sizzydizzy - 24 april 2014 21:47

Såå nu har e ja hel å ren innför imorrn. Fett spännande.

Så iaf dagen löppass gick asbra va helt målinriktad och tog det heelt i min takt. Och jag sprang allt förutom dom riktiga monster backarna, och jag e så jäkla stolt över mig själv *klappar mej själv på huvudet* . För bara en vecka sen orka ja knappt jogga 500 meter och nu de här wohoo! Stort. Och min älskling va me och peppa mej : )

Av sizzydizzy - 24 april 2014 10:38

yupp bara idag kvar sen ska jag å min lilla möte i västerås.. iii ser fram emot det.

jaja iaf den här dagen körde vi en speed frukost sen ut  och leka. tjhho vad tjejerna tycket e det va kul men lillgrabben vill fortfarande inte leka sååå mycket ute han kan juh inte gå än så blir jobbig å krypa fram. men sköt va det iaf ute inte varmt inte kallt så där lagom.

   

senare när gubben kommer hem blir det lite löp/gång få se om jag slår några personliga rekord den här gången me :)


jag använder mej av runkeeper. fett nice app och grymt motiverande. Dags för lunch snart och sen vila för dom små. hmm låter som en dagis hahaha

ses snart igen

Presentation


Life is gonna fuck you. either u deal with it or kill urself. Jag väljer det förstnämda.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards